Sabtu, Mac 05, 2011

HARI KELUARGA PEMANCAR TERENGGANU - 05 MAC 2011

Tahniah kepada semua AJK Pemancar yang terlibat menjayakan Majlis Hari Keluarga PEMANCAR Terengganu yang telah diadakan di Rhu Muda Beach Motel, Kg. Rhu Muda, Marang, Terengganu.  Disamping itu juga pihak Pemancar mengucapkan jutaan terima kasih kepada Penguasa Kanan Bomba Terengganu Tuan Mat Hussein yang telah merasmikan Pasukan Bomba Sukarela Cawangan Kuala Nerus dan juga YBhg Dato' Ramli Embong yang telah menyampaikan hadiah kepada pemenang-pemenang sukaneka yang telah diadakan.  Dibawah ini diperturunkan sedutan gambar-gambar yang berjaya dirakamkan bermula pada petang 04hb. sehingga 05hb. Mac, 2011 jam 1800 hrs.

Ketibaan AJK Hari Keluarga












Acara Sebelah Malam 04 Mac 2011


















Aturcara pada 05 Mac 2011




Penjualan Peralatan Radio Amatur




Acara Sukaneka Bermula




































Rakan-Rakan PEMANCAR bersama YBg Dato' Ramli Embong

Rakan-Rakan Kelab Motor Klasik Terengganu










Para Tetamu Kehormat Majlis Hari Keluarga


Rakan-Rakan Kelab Motor Klasik dan Pemancar

Pemangku Presiden PEMANCAR - 9W2 WSY

Tuan Md Hussin - Penguasa Kanan Bomba Terengganu

9W2 BNO dan 9W2 KTB

Pelancaran Pasukan Bomba Sukarela Kuala Nerus


Cenderahati untuk Penguasa Kanan Bomba - Tuan Md. Hussin 

YBg. Dato' Ramli bersama Tuan Md Hussin (PPK) Bomba Trg

YBg Dato' Ramli dan Pemangku Presiden 9W2WSY


Terima kasih Dato'...

Dapat juga aku gigit.....

Ah...Ah....Ah,,....

Aum.....Aum....

Haaa...Haaa...Ha..... tak boleh laa..

Alamak.... susah betul la... nak gigit !!!

Aaaa...aaa....aaa... aku pegang nanti.... susah sangat nee..

Hoi...jangan lah makan dulu....eee...

Eeeee. sodapnya apel tu.....

Mano omak aku pegi agaknya ????

Kenapa pulak video cam aku ne.....

Boleh tahan.....posing...

Ha..Ha...Ha...Ha... Tutup gak gigi tu...

Handsome tak aku ne???

Haaa...Haa....jaga...jaga....

Hmmm... sodap juga epal nee....

Kenapa pulak kamera aku ne.....!!!


Pandai juga aku gigit......

Alamak dia ne... lagi pandai daripada aku....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan