Isnin, Mei 16, 2011

SELAMAT MENYAMBUT HARI GURU


Perutusan khas buat seluruh warga guru-guru seluruh Malaysia yg dihormati dan dikasihi.
Bagi pihak seluruh pimpinan dan ahli PEMANCAR mengucapkan ‘SELAMAT MENYAMBUT HARI GURU – GURU PENJANA TRANSFORMASI NEGARA’.
Guru bukan sahaja pendidik malah merupakan pejuang ke arah kegemilangan anak anak negara malah benteng kepada Agama Islam sebagai Agama Resmi Persekutuan,Kedaulatan Bahasa Melayu sebagai Bahasa Kebangsaan, Mempertahan Hak Pribumi dan Memertabat Istitusi Raja.
Hari Guru yang di sambut pada 16 Mei setiap tahun, dan temanya Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara. Jika dilihat pada tema tahun ini, jelaslah bahawa tugas guru semakin mencabar. Kerana sebagai penjana transformasi (perubahan) pendidikan negara, para guru perlu memikul semua perancangan pendidikan yang telah dirancang oleh kerajaan.
Kami Warga PEMANCAR mendoakan semoga Semua Warga Guru sentiasa dirahmati dan diberkati oleh Allah SWT didalam meneruskan kesinambungan Bakti Untuk Rakyat dan Negara.
Jasa guru – DULU, KINI dan SELAMANYA’ tetap di kenang oleh murid muridnya yang tahu mengenang bakti luhur guru guru mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan